taksuke aku kau bole blaa :)

kauu taksukaa aku ?
okay fine kau bole blaa dari hidup akuu okay sayangg :)

yeah aku ngaku perangai kaujauh lagi matang dari aku
dan perangai kau jauh lebih tak nampak kebudak budakan dari akuu

yeah aku sedar
perangai aku lagi kebudak budak kan dari kau
perangai aku tak seberapa matang macam kau 
tapi aku lagak macam aku seorang gadis yang matang 
dann aku sedar aku suke cakap lepaass
maaf laa kalau apee yang aku cakap suke buat kau saket hati kau ?
bukan niat untuk menyaket kan hati kau apatah lagi nak mengguris kan hati kau sedalam delam lautan tapi aku cakap ber dasar kan ape yang aku rasee
kalau kau betul betul kenal akuu
kau akan tahu same ade aku ber gurau atau pun serious ?
kalau kau betul betul kenal aku dan ikhlas ber kawan dengan akuu 
kau akan tahuu kenapee aku cakap macam tuu yee :)

tapi takpee
dari situ dah nampak yang kau sebenar nyaa tak fhaam akuu
dan aku pun tak harap untuk kau faham akuu okayy
kau kurang ajaaa laaa dengan akuu aku tak kesahh :)
maybe sebab kau pun tak tahan dengan perangai aku kan kan ?
sokay laa kawann

aku tak amek hati even aku sebenar nyaaa aku kecik hati haha

aku faham kauu laa kawann
jangan kau risauu
cume kalau kau rase aku tak faham kau
tu maknaa nyaa 
kau tak ber cerita penuh dekat aku dan aku memang malas untuk MEMAHAMI kau :)

okay cukup laa aku cerita pasal kauu eh :)
assalamualaikum .

# jangan kau rase kecik hati kau , kecik hati aku pun kau kene rase okay HIHI