muhammad azim .

amboi semalam las eh kite couple ?
wahh , hebat laa kann ?

okay cukup aku malas nak cakap banyak 
memang aku benci kau
memang kau kejam dengan aku
bagus la kau dah sedar
takpaya aku nak ber penat lelah sedar kan kau
betul tak ?

okayokay cukup
aku straight to the point jelaa ehh
aku benci kau ke ?
tak benci kau ke ?
sayang kau lagi ke ?
tak sayang kau lagi ke ?
okay bende bodo ny sile tolak ke tepi laa eh

aku dah malas nak piker pasal hal bodo ny lagi dah lepas ny
aku dah busan jemu piker pasal ny
memang aku benggang dengan kau 
tapi aku dah malas nak piker hal semalam
hal semalam biar kan jela
aku pun dah okay sekarang
aku pun dah agak aku dengan kau memang nak break punn
tapi kalau ade jodoh aku dengan kau , ade la jugak kan ?
sekarang ny aku piker study aku jee
dan sekarang ny aku piker nak ber kawan dengan kau jee
tapi aku nak ber kawan dengan kau bukan dengan menggunakan 
" I YOU "
tapi
" KAU AKU "
dari situ baru best nak kawan , betul tak ?
so how ?
kau nak tak mbe nan aku ?
dari petang tadi , berapa banyak credit aku habis text kau tapi kau langsung tak reply
haih payah betul la nak hidup ekk

btw , hope kau maju jaya laa dekat ipoh perak sanee
kalau kau dah jumpe GF yang lagi bagus dari aku
okay tahniah laa aku ucap kann eh eh
tapi kalau aku dengan kau ade jodoh ? 
okay aku tak tolakk
betul tak tak ?
haha

sudah laa 
kau jage diri baik baik kat sane okay
aku nak pergi dah ny
kalau rindu aku sms sms laa aku eh eh heee
nanti kalau aku rindu kau , kau mesej mesej sayang dekat kau eh eh haha :)

one more thing
sorry if aku ade buat silap dekat kau
aku hope kau tak lupe kan aku langsung
kenangan kite
cewahh !
yang kau tarik aku time aku nak excident tu . ingat lagi tak ?
heee
pasal sipaa tuu ?
alaa sumee laa eh eh :)
kau jangan lupe tauu .

# tak semua manusia sempurna :)

salam :)



# mesej mesej kau dari duluuuuu sampai petang tady aku tak delete lagi . rase macam sayang pulak nak delete :)