kelua kelua

okayokay jumat fara da bla dari siniy
de berambus g kl sanee
fuhh tinggal kan aku sorang sorang kann
macam ny kawann ?

# tuih laaa ! haha

okay takpetakpeee
die pergi aku pun pergi
die pergi kl aku pergi melake
dekat jee
ape nak buat jao jao ?
dekat dekat sudah laa
aku stay umaa macek akuu :)

# act uma kawan ayah akuu hihi 

okayokay hary sabtu keluaa sakan laa kononn
aku , hajar , pakwe diee lagi kawankawan diee
err aku sorangg jee palingg comel
yang lain sume dah kerepot kerepot haha
but serious ly laaa
aku ber dekak tengok mbe si hajar ny !
hahaaa
ter ingat dekat kawan lamaaa
but sumpaahh die lagi over dari kawan aku
cett berambus laa kauu kankann tapi comel bole tahann ahaa

kesiaann dekat akuu
aku jalan sorang sorang jee dekat MP , DP
hajar nan bf die nak ikut
aku malas betul bile budak budak ny ikut hahaa
baruu na shopping sensorangg
nanti susaaaa , kene cepat cepat haha
baru nak melewey lewey kejup heee
but sumpahh best hihi

malam keluaa lagi
alaa takat kelua g makan ape de hal
aku ingat  uptown
baru nak beli baju comel comel kat sanee err
takpee laaa rezki takdee kaann ? laen time bolee belii laaaa tennnn :)

er busan laaa aku tak tahu nak cerita ape lagi
kosong kossong so aku naak blaaa nak tidurr

assalamualaikum .


# froggy froggy awak momel laaa , saye suke peluk awaakk time saye tidur rumaa hajarr , rinduu awak laa encik froggy :)