sape kau ?

eeee tolong lah sape kau weh ?
sape kau nak hapdate status yang tah ape ape weh ?
aduhai  kau piker aku ter hegeh hegeh kat laki kau keh weh ?
ee tolong lahh
aku sendiri dah ada lahh kott
aku ter gedik gedik nan laki kau ?
oh bhaii , takde keje laa kott
aku anggapp die tu kawan aku je dhol
kau bole faham tak tuh budak ?
umur 17 tahun tp pikeran budak budak
#apepontakbolehlahkaunihkan ! haihh

hal aku nan die jee so ape kene mengena nan kau pai kau hapdate status mcm tuh kan ? haihh ==''
#budakbudakgilekaunihweh ! ==''

aku sabar jeh nan kauu
bile mase hubungan aku dengan dia jadi porak peranda ??
alahai takat salah faham siket biasa lah kan ?
ada keh aku nan die gadoh terok sampai ber hari hari , takde kan ? alahai kauu nih cepat perasan betul lah kann ? aduh aduh ==''

#kalau dah budak tuh budak jugak lah kan otak die :D