seronok :'>

Hai korang, Krindu aku tak ? haha agak lama kan aku tak hapdet belog ni ? haha. sorry laaa, gua malas lah nak hapdet belog ni. wa memang pemalas siket orang nya ! haha *peace*

Harini seronok siket, sebab harini aku shoppin sakan ! hahaa. aku jalan sana jalan sini, whooaaa. best tuuu hewhew ! *senyum panjanggg*

Mula mula pergi larkin beli ticket balik bus melakaaaa esuk
\aku malas nak balik melaka, kalau balik dok johor buat selamanya lamanya pun tak apa/
*buat mukaaaaaa*

And then, aku pergi jalan jalan dekat KSL city bhai ! haha tapi laluu jer tak masuk punn, no money no talk okay ! haha. lepastu, pergi Sutera Mall, Cik Aini kita belanja kita Subway tuu !
\Kfirst time aku merasaaaa, sangat jakunn tadi hewhew/

Aku makan subway ! yumm yumm sedap tu, mcm nak llagii. ada yang baik hati nak belanja gua macam Cik Aini tadi ? hewhew. tak apaa, nanti adaaa rezeki kita belanja awak pulak okay sayangg *much loveee*

Haaa yang paling puas, aku tengok muvieeeee tadi ! haha. sangat sangat puas, dah lamaa aku tak tengok wayangg ni ! sooo heksited hewhew.

choronicel ? yeah, muvieeee yang baik baik laa jugak just agak busenn kekadangg.
oh yeah no photo sebab maluuu nak berposing sakan ! so korang bace jelaa okay :')


# jangan laa terlampau obses dengan buah hati andaa sebab korang tak tahu betul ke tidak dia tu jodoh korang, kalau tak ada jodoh, tak ada jugak, terima lah apa yang sudah ditetapkan oleh nya, mungkin ada yang lebih baik dari yang kita pernah kenal sebelum ini :'>