lelaki ?

Assalamualaikum gegirl and beboii.

Okay aku tak tahu lah kenapa due tige menjak ni, jari jemari aku tersangat lah aktif untuk menaip dan menghapdet belog ! hihi. \peaceeeee/

lagi satu, aku terus cakap direct lah and faham faham jela apa yang aku cube sampaikan dengan tajuk yang aku dah create ni :'>

kengkadang aku rasa zaman sekarang susah nak jumpe lelaki yang baik sangat sangat dengan perempuan agak nya ?
mana budi bahasa kau bile ber cakap dengan perempuan atau awek kau ?
kata sayang kata cinta sehabis mati tapi bila marah gado, kau main selamba jer nak memaki hamun
siapa kau sebenar nya dekat dia ?
ada hak ke kau nak memaki hamun bagai dekat perempuan ni ?
lain lah kalau kau tu suami sah si perempuan tu ?
tak apa lah agak nya bagi aku

perempuan pun ada hati dengan perasaan
yaa, mungkin kau lelaki so kau bajet ego depan kiteorang yang lemah ni kann ?
bilaa mood kau baik, kau ber sayang sayang ber manja manja tapi bila kau marah semua kau keluar kan ?
mana pergi sayang kauuu tuu ?
ohh macam ni eh lelaki ?
baru aku tahuu, kesian dekat perempuan yang kat luar sana yang sayang gila dekat lelaki jenis macam ni tapi rasa macam tak dihargai. yah memang kesiann sangatt.

lagi satu, aku tak faham dengan lelaki ni ?
kau kata kau sayang, kau cinta kan dia tapi kau masih sayang kan bekas buah hati kau ?
ape cerlop ni ?
kalau kau sayang kan si bekas buah hati kau lagi, kenapa nak couple dengan awek kau yang sekarang ?
pernah tak kau fikir perasaan dia  macam mana ?
dia yang merana bukan kau lah, lelaki.
kau faham tak kenapa dia merana ?
kau tak faham agak nya, takpa bila kau ada kat tempat dia, kau faham nanti.

aku lagi pelik bila kau cakap ' Aku masih sayang kan dia lagi ' tapi baru seminggu putus dengan dia.
kau dah cari gerprengg baruuuu, ni ke yang nama nya sayang gila dekat dia ?
aduhai, mana pergi sayang bagai kauu tuu haa ?
kau campak ke manaaa sayang cinta kau tuu ?
tibe tibe tak sampai seminggu dah ada buah hati baruu, memang semua lelaki kasanova kaaa ?

kadang kadang aku lagi pelik bila lelaki senang senang je buat perempuan yang dia kata sayang sangat tu menangis sebab dia ?
memang lelaki bila dah sayang sangat dekat sorang perempuan tu, memang dia akan buat perempuan tu menangis ke ? tuu kee bukti cinta dia dekat perempuan tu ?

haihh, memang aku tak faham dengan lelaki ni bile bercinta, memang semua lelaki macam ni eh ?
\kasikkk senyummm sikitt machaaaaaa/

salam, selamat malam semua. kasik peluk sikett ! :'>