no tittle.

Assalamualaikum semuaa :'>

* tak jawab dose, dah jawab tanda nyaa sayang hewhew *

Harini tangan aku rajin gileee lah nak menaip naip HAHA. \ketawee kuatt/

mungkin sebab geram benggang semalam tak hilang lagi agak nyaa.
mungkin kalau aku cakap dekat sini kurang siket kot geram aku dekat kau nii \ngeluhh/
memang aku sentap. aku sentap pasal kau dan kau. yah kau, kau kau dan kau lagi ! \jelingg/
daripada aku okay dengan kau terus aku terasa macam menyampah dengan kau dan kalau boleh nak jer aku  bagi kaki free dekat kau, berani kan aku ? yeh, aku tahu aku memang berani. lagi berani dari apa yang kau tahu okayy sayangg \eeeeeuuuuuwwww/

aku cakap lagi, tak semua perangai orang kat dunia sempurna yang boleh puaskan hati semua orang. sama juga macam kau, mungkin ada orang tak boleh terima dengan cara kau jugak kan. please think by your kepala otak okay. jangan kau nbak ubah aku kalau kau pun tak cube untuk diri kau sendiri.  \aduhaii/
aku geram sangat dengan kau ni, yess dengan kau laah tak kan dengan baruk mak yeee pulok kann ?
memang harini belog aku memang untuk kau jelaa kann, untung laa kau kan, phemesss kejap dekat sini, kejap je tak lame mana punn \kurang ajar kejupp/

sorry laaa, ini aku. the real one not the fake one okay. so please respect me and i will respect you back. simple. aku mintak maaf kalau kau tak boleh terima dengan perangai aku, mungkin kau tak kenal aku lagi agak nya. aku manusia biasa sama macam kau. tolong faham yeh. pasal hal tu, okay aku cuba lupa kann  :'>

# bilee aku tengok gambar ni terus aku ter-senyum balikk, mungkin aku ' adoreee ' sangat dengan mamat nii *diaaaa omeyyyy * HAHA \ ketawee besarr / Kburuk sangat HAHA. byeee :'>