memori dulu dulu

bile aku teringat gambar gambar pakai baju sekolah dulu, tetibe aku teringat masa Form Five aku hewhew

haluuu gengg gengg, guaa ghinduu laa semua dekat lu lu orang ni.
lu lu orang ape cerlop ?
setadi mane sekarang ?
bile dah lepas result SPM, semua bawak diri masing masing nak capai impian masing masing.

dulu mase Form Five, aku selalu buat setadi grup dengan geng geng haha.
setiap sabtu ahad kompem pergi library mane mane takat nak belajar beb ! HAHA
semua library kat Johor aku dah redah \ayat bajet lebih/ haha

jyeahh, tu diaa budak budak kitteww dah mai. haha ghinnduuu dekat awak semuaa laahh, ape cerlop sekarang, nok ?

ingat lagi, bile ada salah faham siket mule lah nak bermasam muke bagai, tanak layan, buat muke tenuk bagai, lawan lawan mulot bagai. alah biasa letteww, kate adik beradik kann tak syokk laa tak gado gado hewhew.

this is our last for Biology. Mrs.Azlin bersungguh sungguh buat kelas tok kiteorang semua biar kiteorang tak Fail Biology time SPM nanti, thanks cikgu :'> . jasamu kami tak akan lupa *much loveeeee*

terima kasih Annur Liyana sumbangkan kiteorang keychain ni setiap sorang satu. Tanda persahabatan kata nyaaa :'> *huggggg*

haaa, diaa ni rapat dengann akuu. hewhew. dia lah inspirasi aku nak pakai ' gigi besi ' HAHA. *jokinggg* . lepas habis sekolah, sure aku pergi rumah dia. lepak lepak jup then suro dia ajar akuu hewhew. sayangg diaa :'>

haaa, ni mase aku Form Six. hewhew. ni last kelas akuuu, shooosheett. aku sukaa dia tapi dia tak suka akuu. hansomm kann mamat ni. lama tak bertentang mata, hati ni rinduuu sangat dekat diaa ! \eeeuuuuuwwwwwwwwwww/

haih, betul la ape mak aku cakap setiap gambar ada kenangan so jangan buang gambar tu sesuka hati jer sebab tu la kenangan kenangan kitteww :'> . gengg, aku ghinnduu korang. ada time kitteww lepaking okay muah !