Port Dickson..

Assalamualaikum kengkawan hihi, harini mood banyak baikk. kasik senyum siket machaaaaaaa \senyummmm/

sebenar benar nye aku baru balik dari Port Dickson ni hewhew.
takde la jauh mane takde la dekat mane alah suku suku jewwww, lek aaah ! HAHA
alah aktiviti biasa jelaa punn, manje manje dengan pantai dan kolamm ! pheww, best kankann ?
silekann ada perasaan cemburu terhadap saya sekarang, terima kasih hewhew.

nak balik Johor Bharu ni, phew gua memang heksited gile nak balik tempat gua di beranak kan.
serious heksited gilee lah ! hihi.
\Johor im back ! jyeaaahhh/

aku nak cerita ni, dekat highway nak g Johor ni, tibetibe ter ramai pulak kereta
aku pelik betul, ada event ape ntah hari minggu ni sampai beratur haa kereta nak pergi Johor. brrr \muke geraammm/

yang paling aku saluteee sekali, adaa pulak keretaa yang gedik gedik nak selit selit nak potong biar maju ke depan.
sampai ade Myvi berani selit tepi lori.
pheww serious aa, guaaa memang salute laa dekat korang korang ni semua
nak drive lelaju ape pasal ? lari ke tempat nak di tuju tuu sampai sanggup selit belit macam motor tuu ?
takpe takpe, gua memang suka tengok drebar drebar yang macam ni beb
kalau dah heksiden bagitahu gua okay nanti gua bagi lu tepukan paling gemuruh lah doh sebab keberanian lu lu lu ni semuaaaa kannnn !
\tangan ke dahi, mata kee atas/

alang alang tengah setadi week ni, before aku sibuk mengulang kaji sane sini so better aku pergi merehatkan minda duluu yeeeee hewhew \ketaweee maluuu/

oh yaa, sebelum terlupa hari sabtu lepas kakak sedare kitteww tawenn taww. Tahniah okay :'>
saya tumpang bahagia untuk awak, kakak Nadia.
Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat yeee :'>

ce tengok adik lelaki saye tuuu, haaa buruk kaan ! HAHA. Kjahat hihi (y)