siapa makan gula dia yang terasa manisnya :'>

Maaf kalau aku buat kau terasa hati
eh pergi mampus lah muka kau yang meletup cun tu okayy
ape aku kesah ?
ade kau kesah bile kau saket kan hati aku, carik pasal dengan perasaan aku ?
ade ke tak ?
adeeee ke tidak aku tanya ni ?
tak geti nak jawab keee banggang ?
\memang aku geram sekarangg, maaf untuk ayat maki caciann buat kau dan kau ni/

kesabaran aku dah had ada limit ada batas
so jangan kau nak naik kan lagi kesabaran aku lebih dari limit akuu

cube bayang kan kalau aku buat kau macam tu, ape kau rasa ?
memang sial lah kau ni, memang hari ni hari maki aku untuk kau
jyeah, hanya untuk kau
kau yang mengajar aku untuk mencarut marut harini, memang sial lah kau ni ajar aku yang tah apa apa !

kau piker siket kalau aku buat kau macam tu, macam mana kau rase ?
jangan ingat diri kau bagus padahal diri kau tu tak bagus mana ?
pergi cermin diri tu siket lah weh !
nak aku bagi cermin dekat kau, bagi kau tengok siket diri kau tu dekat cermin ?
diri tak betul ada hati nak mengajar mengajar orang, puiii !

dah lama aku sabar dengan kauu ni, bila sabar aku dah habis. ni lah jadik nye !
memang sial weh perangai kau ni, macam hape jerr !

ada otak piker dulu sebelum buat sesuatu okay banggang banggang sekalian. Terima Kasih :)