Hang with my sista okay .

okayokay hary ny hary jumaat
myb hary ny las la kot aku kat smk skudai kann ?

# aku dah amek surat berhenti sekolah tahuuu , KYM wait for me yaa :)

balek dari sekolah terus g jusco tapi tak naek bus naek ayah ! haha
save money guaa laa babee
aku pergi dengan adek zikaa hee
first time ny ber due due an nan die hahaa
busan jee kott
jejalann dalam tuu
lepas tu pusing pusing hee
lepastu pusing pusing lagy haha
patu ceerita cerita
pasal tettt pasal tutt haha
macam macam laa kann
then makann mcd ter serampak dengan anak ONN haha
tak sangke ber jodoh yee kite , lindaaa hahaa

patu aku makan spicy chickken laa
whoaa sedap sedap sedap
sampai comot gile aku makann
haha comel kankan ? hee

# okay melewey pepagi bute ny ! haihh

straight to the point laa
kelua dengan adek memang best laaa
kaka ingat kann awak badan biase biase jee lagi tinggi dari kaka
rupe rupe nye
badan awak lagy kecik dari kaka and bole sama tinggi pulak tuu ?
err
terkejut kaka tao ! haha

then jejalan dengan awak
ber burak dengan awak
yaa memang best sangat
awak comel sangat laa dek oii :)

hee nanti minggu depan kite dating lagy okayy yaaa tapi tanak kai baju sekolah laaa . serabai sangat . maluu nak snap snap haha 

# lafffchuuu sisstaaaa <3