rindu rindu !

assalamualaikum :)
tak jawab dose , kalau jawab sayangg

# hihi sorry te tiruu pulak ayat kaka maria elenaa kitee heee 

okayokay aku rindu ny
aku rindu dekat belog
lame kot tak hapdate laa kan ?
belog do you miss mee ?
hee of course laa miss haha

okay okay banyak gile mende nak citee ny
pasal tettt
pasal tuttt
pasall haih macam macam laa ceritaaa okayy

aku dapat g KYM
mak aku suruh
se sediy nyaaaa
aku pun takde mood dah nak g sekolah lagi lepas si diaa pergi ipoh , perak sanaa
hmm tak tahu laa kenapaa
aku amek accounting
nak tolong ayah so ter paksa laa
tapi ramai yang cakap susa kot ?
takpe buka hati kau buka minda kau . insyaallah kau bole buat tenn :)


# confident confident confident :)

okay sekarang cerita lain pulakk haha
ny cerita pasal si diaa
aku sebenar nyaa malas laa nak citaa pasal diee jee
hmm boring sangat sangat
asek asek die 
die die die 
takde orang laen kee ?
haha
tapi rase ny entry last la kot pasal die ?
insyaallah :)

tady kawan aku jumpe sorang pompan misteri
taktahu la sape tapi die kate ade kaitan dengan azim dengan toy
okay kawan aku g jumpe then
die cakap
azim serious dengan aku cuume die busann jeee
hmm
then blablablaaaa kalau lelaki dah matang die malas nak text tapi nak call jelaaa

# masalaa nyaa , text takde call pun dah takde langsung laa sekarangg

aku pun dah penat aku give up
takkan hari hari aku naksediy pasal die ?
okay membazir bole ?
haha

banyak kali aku text die macam mane aku dengan die tapi sure die tak rep punye laa
aku taktahu la ape masala diie hmm
aku taktahu laa kiteorang macam mane sekarangg
hmm tady aku text die

" you dah bosan dengan i eh ? hm sorry jage diri bekbek lepas ny eh assalamualaikum "

die tak rep laaa . maknaa nyaa die memang dah tanak dekat aku laa kan ?
so kami OVER laa kan ?
hmmm takpee laa
takde jodoh kot
lagi bagus aku dengan die over dari die terus buat aku macam ny ?
tak gune kan ?
aku harap kau bahagia laa dekat sane ehh :)
aku dah tanak kacau kau lagy dah
kau buat la ape yang kau nak lepas ny
aku dah nekad dah sekarang
aku tanak sedey sedey pasal kau lagi dah
penat tahu :)
lagi pun ramai yang cakap care kau macam kau dengan aku dah memang  takde pape 
dulu kau busan dan sekarang kau busan
ape gune kau couple dengan aku lagi kan ?
so better kite buat hal masing masing laa kann
kau jangan risau eh
lepas ny aku takde carik carik kau lagy
text kau
call kauu okayy
aku nak delete kau dari hotak akuu nyy tao :)

# doa kann aku kuat okay :)